Mindfulness

__________________________________________________________________________________________________________________________________

Din Krop Lyver Ikke  v/Lfogtmann - Udsigt til indsigt

_________________________________________________________________________________________________________________________________

MINDFULNESS 8-UGERS FORLØB baseret på MBSR


Et lille uddrag af hvad jeg selv og mange andre oplever når mindfulness praktiseres dagligt gennem en længere periode:


BEDRE NATTE SØVN  - ØGET FOKUS OG KONCENTRATION  - MERE TÅLMODIGHED

BOOST AF SELVVÆRD OG KREATIVITET - NYSGERIGHEDEN TIL LIVET VOKSER

EN HØJERE "PYT-GRÆNSE" - POSITIVE TANKEMØNSTRE - STØRRE SELVACCEPT

MERE LIVSGLÆDE


Mit kursusprogram retter sig mod mennesker, der gerne vil opnå en større grad af mental frihed, forebygge stress og opnå en indre ro. I tilgift vil du kunne opnå, at selvtilliden, tålmodigheden, kreativiteten og koncentrationsevnen forbedres ved udøvelse af regelmæssig mindfulness praksis.


Jeg har udarbejdet mit eget materiale, som tager udgangspunkt i Jon Krabat-Zinn´s 8-ugers MBSR-forløb - Mindfulness Based Stress Reduction, der er én af de mest veldokumenterede metoder til stresshåndtering samt angst- og depressions forebyggelse.


Jeg har tilpasset mit materiale til danske forhold, og jeg har brugt mine egne erfaringer fra mit arbejde med Mindfulness og fra arbejdet med kursister og klienter.

Firmaaftaler

Jeg arrangerer 8-ugers mindfulness forløb til  virksomheder. Priser fra Kr. 20.000,- for op til 8 personer og derefter fra Kr. 1.500,- pr. person til maximum 14 personer.


Et forløb vil typisk bestå af 7 gange 2 - 2½ time + 1 gang på 4 - 5 timer fordelt over 8 uger.


Det er muligt at få et tilpasset forløb, og de 8 gange kan godt strække sig over mere end 8 uger.


Krav til lokale

Hver session starter med lette yoga øvelser, så der skal være plads til yoga-måtter til alle, og der skal være en stol til alle.

7 grundholdninger  i mindfulness

  • Tålmodighed
  • Ikke-stræben
  • Ikke-dømmen
  • Åbent sind /Beginners mind
  • Tillid
  • Accept
  • Give slip


Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du selv eller flere på din arbejdsplads er interesserede i et 8-ugers mindfulness forløb. Jeg kommer gerne forbi virksomheder i hele Storkøbenhavn, til en præsentation af forløbet, og taler om mulighederne for at tilpasse et forløb til din arbejdsplads.


Hvis du ønsker at tilmelde dig et af mine åbne kurser, der består af små hold på max 5 personer, og hvor alle kan tilmelde sig, så send en mail til mig, og jeg vil holde dig opdateret om tidspunkter for opstart af nye hold. KONTAKT

Udbytte og fordele ved Mindfulness

- og hvorfor minimum 8 uger?


Mindfulness oversættes typisk til "Bevidst nærvær" eller "Bevidst tilstedeværelse". En tilstand der ofte er en mangelvare i vores tids fortravlede hverdag, hvor vi konstant bombarderes med sanseindtryk, og har så travlt med alt det vi skal "gøre", at vi glemmer bare at "være".


Der er så mange fordele ved at udøve mindfulness som en daglig praksis, og jo mere du træner, jo større bliver udbyttet. - Det tager tid, at indarbejde nye vaner i din hverdag. De fleste af os tror, at vi skal kunne alting uden at træne, men det kan vi ikke. Derfor skal der trænes dagligt i minimum en 8 ugers periode, for at kunne opnå maximalt udbytte af de mange fordele.

Lene Fogtmann

Certifiseret Stresscoach,  Master Coach & Psykoterapeut

Mindfulness instruktør, Lægeeksamineret Fysiurgisk Massør



Individuelle samtaler - Workshops - Foredrag

Stresscoaching - Coaching - Psykoterapi

Kropsdynamik -bioenergetik - Mindfulness Fysiurgisk Massage -Hydrotherm behandling


Følg mig på Facebook og LinkedIn


Følg med i nyheder, udbud, tilbud og datoer for åbne mindfulness kurser, workshops og afbudstider.


Følg nedenstående links:

Kontakt oplysninger


Mobil: +45 40 55 49 20

Email: info@dinkroplyverikke.dk


Praksisadresse

Vandtårnsvej 62A, 1.sal nr.11

2860 Søborg

© Copyright 2017 All Rights Reserved